ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد نریمانی
تبلیغات



باتری های تقویت شده از جدید ترین موضوع ها و مباحث کاربردی و قابل توجه وارد شده به بازار موبایل است . این باتری ها با مشخصات و ویژگی های مختص به خود و با برتری های زیاد و قابلیت های مورد توجه که نسبت به باتری های لیتیوم یونی بی کیفیت و متداول در بازار دارند توانسته اند طرفداران زیادی بین کاربران گوشی های موبایل و طرفداران تکنولوژی داشته باشند.

این باتری ها توسط شرکت معتبر مارک و کوفنگ چین ساخته شده است.

برندهای مارک و کوفنگ از بهترین برندهای باتری های تقویت شده هستند که تا حد بالایی کیفیت و طول عمر مناسب با خود به همراه دارند.

برای خرید باتری موبایل به سایت فونی شاپ مراجعه کنید.

ویژگی های باتری های تقویت شده چیست ؟

باطری های تقویت شده نوع جدیدی از باتری های لیتیوم یونی میباشند که برای گوشی های مختلف ساخته شده اند ، کارایی بالایی دارند و به تازگی روانه ی بازار شده اند.

ویژگی های متفاوت و خاص این باتری های تقویت شده ی لیتیوم یونی نسبت به باتری های معمولی و متداول لیتیوم یونی موجود در بازار باعث شده  توجه بسیاری از کاربران جلب شود و باتری های متداول موجود در بازار دیگر مانند سابق طرفدار نداشته باشند .

 

برندهای مختلف باتری های تقویت شده :

برند های مختلفی مانند مارک و کوفنگ  اقدام به تولید این باتری ها نموده اند . برای گوشی های آیفون و سامسونگ و ال جی این باتری های تقویت شده در بازار موجود میباشند و تلاش میشود که برای سایر برند ها و مدل های گوشی نیز وارد بازار شوند .

پس از مدتی استفاده از گوشی ، عمر باتری آن تمام میشود و کاربر متوجه میشود که باتری گوشی موبایلش دیگر کارایی سابق را ندارد و نیاز است که باتری گوشی را تعویض کنیم تا به گوشی موبایل آسیب نرسد .

برای مثال شارژ گوشی زود تمام میشود ، باتری داغ میشود ، در برخی موارد مشاهده میشود که گوشی تنها در صورت اتصال به شارژر روشن میشود . در این صورت کاربر باید هر چه سریع تر اقدام به تعویض باتری گوشی خود بکند .

نکته ی مهم در مورد تعویض باتری کیفیت و سلامت باتری اصلی میباشد که قصد خرید آن را داریم و درست اینجاست که کاربرد باتری های تقویت شده مشخص میشود.

در ایران به دلیل رعایت نکردن حق کپی رایت ، باتری های موجود در بازار معمولا اصل نیستند و کیفیت بالایی ندارند . در این میان باتری هایی تحت عنوان باتری های تقویت شده توسط شرکت های معتبر ساخته میشوند که این باتری ها از اجزای با کیفیت تر ساخته شده اند .

این باتری ها در واقع با باتری های اورجینال گوشی تفاوتی ندارند و تفاوت آنها با باتری های غیر اورجینال موجود در بازار میباشد .

معمولا این باتری ها برای گوشی های آیفون و برخی از مدل های پرچمدار سامسونگ و ال جی موجود هستند و مراکز معتبر در تلاش هستند که این باتری های تقویت شده را برای مدل ها و برند های دیگر نیز وارد بازار کنند .


تاريخ : شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت: 18:36 ا نویسنده : محمد نریمانی ا


همانطور که در مقالات قبلی و همچنین در قسمت مربوط به خرید سپتیک تانک پلی اتیلن فرآب صنعت در رابطه با این محصول توضیحاتی ارائه گردید، پکیج سپتیک پلی اتیلنی، یک واحد فاضلابی با کاربری نگهداری، تجزیه و همچنین تصفیه فاضلاب بهداشتی می باشد که استفاده از آن با هدف کاهش بار آلودگی فاضلاب صورت می پذیرد.

همانطور که می دانید، شرکت مهندسی فرآب صنعت تولید کننده اصلی انواع مختلفی از سپتیک تانک ها به لحاظ جنس ساخت می باشد که یکی از مدل های تولید شده، سپتیک تانک پلی اتیلن می باشد.

سپتیک تانک پلی اتیلن فاضلاب به عنوان ساده ترین، پر کابردترین و مقرون به صرفه ترین نوع واحد تصفیه فاضلاب بهداشتی می باشد که از آن به جهت تصفیه فاضلاب مکان هایی همچون  کارخانجات، سوله های بهداشتی، سایت ها و پالایشگاه های نفتی و گازی، مجتمع های ورزشی، رفاهی، پادگان های نظامی، ساختمان های اداری – آپارتمانی، رستوران ها، مدارس و حتی ویلاهای شخصی مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید سپتیک تانک پلی اتیلن فاضلاب توسط مشتریان محترم، با هدف جلوگیری از آلودگی محیط زیست و همچنین کمک به فرایند های ته نشینی فاضلاب و ایجاد فضای مناسب به جهت فعال سازی باکتری های بی هوازی و هضم لجن موجود در مخزن مورد استفاده قرار می گیرد که پساب خروجی، بصورت زلال از دستگاه سپتیک تانک خارج شده و وارد محیط زیست می گردد.

اصلی ترین فرآیند های صورت گرفته شده توسط دستگاه سپتیک پلی اتیلن، فرآیند های بیولوژیکی و فیزیکی می باشد که در سپتیک تانک، منجر به تصفیه فاضلاب می گردد. فعالیت های صورت گرفته شده شامل ته نشینی، شناور سازی و فرآیند بی هوازی می باشد که هر کدام از بخش های مورد اشاره، قسمتی از بار آلودگی را کاهش خواهند داد.

 

چه ضرورتی نسبت به استفاده از سپتیک تانک پلی اتیلن وجود دارد؟

با توجه به موارد اشاره شده در بخش های قبلی، با کاربرد فراوان سپتیک تانک پلی اتیلن در زمینه های تصفیه فاضلاب بهداشتی منازل، ادارات، سازمان ها و مراکز مختلف نظامی، تفریحی و تجاری آشنا شدیم.

از اصلی ترین کاربرد مورد استفاده از سپتیک تانک پلی اتیلن می توان به مواردی همچون عمل پیش تصفیه فاضلاب بهداشتی منازل مسکونی، ویلا های شخصی، هتل ها، مراکز تفریحی و گردشگری و رستوران ها، پادگان های نظامی و غیره نیز اشاره نمود که در حال حاضر با توجه به مصوبه شهرداری و همچنین سازمان حفاظت از محیط زیست، استفاده از آن برای کاربری های اشاره شده امری ضروری و لازم در نظر گرفته شده است.

به عنوان مثال، استفاده از سپتیک تانک پلی اتیلن در رستوران ها به جهت حذف ذرات قابل ته نشینی، چربی و همچنین روغن های موجود در فاضلاب بهداشتی رستوران مورد استفاده قرار می گیرد که با استفاده از آن می توان از پر شدن سریع چاه جذبی جلوگیری نمود.

نکته بسیار مهمی که در جهت خرید سپتیک تانک پلی اتیلن باید به آن توجه نمود، وجود مزایای بسیار زیاد این محصول می باشد که در حال حاضر باعث افزایش درخواست توسط مشتریان گشته و سفارشات بی شماری از مناطق مختلف کشور در این راستا به شرکت مهندسی فرآب صنعت ارسال می گردد که در قسمت زیر به بخشی از آن اشاره می گردد.

 

مزایای سپتیک تانک پلی اتیلن

  • سبک وزن بودن و حمل و نقل بسیار آسان سپتیک تانک پلی اتیلن
  • مقاومت بدنه بسیار بالا
  • ضد خوردگی و پوسیدگی
  • ساخت سپتیک تانک در قطر های مختلف از ۱۰۰۰-۳۰۰۰ میلی متر
  • آب بند بودن کامل مخازن سپتیک تانک
  • ایزولاسیون کامل
  • نصب و اپراتوری آسان
  • بهره گیری از پوشش Anti UV (ضد اشعه ماورا بنفش)

در صورت وجود هرگونه سوال فنی در راستای تامین و خرید سپتیک تانک پلی اتیلن می توانید با واحد فنی مهندسی شرکت مهندسی فرآب صنعت تماس حاصل نموده و موارد مورد نظر را با کارشناسان ارشد این شرکت در میان بگذارید.

شماره تماس واحد فنی مهندسی : ۰۲۱۲۶۳۱۴۱۹۷ – ۰۹۱۲۳۳۵۵۹۶۰

 

منبع: http://www.farabsanaat.com/buy-septic-tanks-of-polyethylene/


تاريخ : شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت: 17:41 ا نویسنده : محمد نریمانی ا


خورش بادمجان یکی از خوراک‌های لذیذ ایرانیه که با برنج سرو می‌شه و ترکیب اصلی اون گوشت و بادمجون و گوجه است که یه طعم فوق‌العاده رو ایجاد می‌کنه. این غذا هم برای جمع خانوادگی، هم برای مهمونی مناسبه. طرز تهیۀ خورشت بادمجان خیلی سخت نیست، فقط کافیه دستور زیر رو مو به مو اجرا کنید تا یه غذای عالی و خوشمزه داشته باشید.

برای آموزش پخت غذا های خوردنی به سایت غذاپز مراجعه کنید.

دستور تهیه

  • اول پیازها رو به صورت نگینی و ریز خرد می‌کنیم، قابلمه رو روی حرارت می‌ذاریم و داخلش روغن می‌ریزیم. روغن که داغ شد پیاز رو توش تفت می‌دیم تا کمی طلایی بشه. اگر دوست داشتید می‌تونید تو این مرحله کمی سیر هم اضافه کنید.
  • حالا زردچوبه و فلفل رو اضافه می‌کنیم. ریختن کمی پودر دارچین به خوش طعم شدن گوشت کمک می‌کنه اما کاملا به خود شما بستگی داره و اختیاریه. الان وقتشه که گوشتمون رو تو قابلمه بریزیم و با پیاز کمی تفت بدیم تا سرخ شه.
  • رب گوجه فرنگی رو اضافه می‌کنیم و بعد از کمی تفت دادن آب می‌ریزیم. آب که به جوش اومد حرارت رو کم کنید و اجازه بدید حدود دو ساعت گوشت کاملا بپزه.
  • الان نوبت آماده کردن بادمجونه. بادمجون‌ها رو پوست بگیرید و به شکل دلخواه برش بزنید و بذارید تو آب نمک بین نیم تا یک ساعت بمونه تا تلخی بادمجون گرفته بشه.
  • بادمجون‌ها رو که آب‌کش کردیم، رو یه پارچه حوله‌ای تمیز می‌ذاریم تا آبشون کاملا گرفته بشه.
  • حالا نوبت سرخ کردن بادمجون‌هامونه. تو یه ماهیتابه مقداری روغن بریزید و بادمجون‌ها رو سرخ کنید. حواستون باشه که بیش از حد سرخ نشن چون شل می‌شن و رنگ خورشتمون رو سیاه می‌کنن. همین که کمی قهوه‌ای مایل به طلایی بشن کافیه.
  • وقتی که گوشتمون پخت، کمی نمک و بادمجون ها رو اضافه می‌کنیم و اجازه می‌دیم خورشتمون نیم ساعت دیگه با حرارت ملایم بپزه. اگه آب خورشت کم بود کمی آب اضافه کنید تا ته نگیره. همچنین بعد اضافه کردن بادمجون‌ها در قابلمه رو نذارید تا رنگ خورشتون تغییر نکنه و سیاه نشه.
  • به همین راحتی خورشت بادمجان ما آمادست، نوش جان!

نکات مهم

  • اگه خورش بادمجان ترش دوست دارید، هنگام اضافه کردن بادمجون‌ها به گوشت، آبغوره رو هم اضافه کنید.
  •  تو خورش بادمجان شمالی، به جای آبغوره از رب انار استفاده می‌شه.
  • خورشت بادمجان با مرغ هم درست می‌شه که البته زمان کمتری برای پخت لازم داره.
  • به جای رب گوجه، می‌شه از گوجه فرنگی تازه یا گوجه گیلاسی هم استفاده کرد که غذا رو بسیار خوش طعم می‌کنه. به این صورت که گوجه‌ها رو تو روغن تفت می‌دیم تا سرخ شه و در آخر همراه بادمجان به خورشت اضافه می‌کنیم.
  • اگه می‌خواین غذاتون رژیمی‌تر باشه، به جای سرخ کردن گوشت و پیاز، می‌تونید گوشت رو با پیاز آب‌پز کنید.

 

 


تاريخ : شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت: 17:18 ا نویسنده : محمد نریمانی ا


اگر در حال خواندن این مقاله هستید، قطعا هدفتان کسب درآمد اینترنتی است و به دنبال سایت های کسب درآمد اینترنتی هستید، سایت هایی که می توانید با استفاده از آنها و بستری که فراهم آورده اند، درآمد اینترنتی داشته باشید.

هرچند که معتقدم درآمد اینترنتی لزوما به استفاده از یک سایت وابسته نیست و روش های زیادی برای کسب درامد اینترنتی وجود دارند، اما یکی از این روش ها استفاده از بستر کسب درآمدی است که سایت های مختلف ایجاد کرده اند.

به همین دلیل در این مطلب به معرفی بهترین سایت های کسب درآمد اینترنتی پرداخته‌ام و هدفم این است که شما را با این سایت ها به طور کامل آشنا کنم تا با ساز و کار و همچینن چگونگی درآمد از این سایت‌ها آشنا شوید و در نهایت سایتی را که برای شما مناسب تر است را انتخاب کنید.

 

معرفی بهترین سایت‌های کسب درآمد اینترنتی در ایران

 

۱- کسب درآمد از سایت دیجی کالا

دیجی کالا یکی از بهترین سایت های کسب درآمد اینترنتی در ایران است، شاید باور نکنید اما خیلی ها در همین ایران در حال کسب درآمد از دیجی کالا هستند و درآمدهای میلیونی و برخی هم درآمدهای میلیاردی دارند و این به واسطه فرصتی است که سایت دیجی کالا برای آنها ایجاد کرده است.

 

شما به دو طریق می‌توانید از دیجی کالا درآمد داشته باشید، در مدل اول شما تبدیل به یک فروشنده در دیجی کالا می‌شوید و کالاهای خود را در دیجی کالا به فروش می‌رسانید، مسلما همه فروشندگان درآمدهای میلیاردی ندارند، اما متوسط فروش ماهانه فروشندگان در دیجی کالا عدد قابل قبولی است، انقدری که ارزش همکاری را دارد، برای فروشندگی در دیجی کالا روی لینک زیر کلیک کنید.

 

در مدل دوم، آنهایی که محصولی برای فروش در دیجی کالا ندارند، تبدیل به همکار فروش می شوند، یعنی با دیجی کالا همکاری در فروش انجام می‌دهند، در این شیوه شما باید به سمت دیجی کالا ترافیک طبیعی ارسال کنید و از این ترافیک ارسالی هرچقدر خرید ایجاد شود به شما پورسانت تعلق می‌گیرد، برای آشنایی بیشتر با کسب درآمد از همکاری در فروش دیجی کالا مقاله زیر را مطالعه کنید. 

کسب درآمد از همکاری در فروش دیجی کالا برای آنهایی که کالایی برای فروش ندارند بسیار مناسب است، در واقع در روش همکاری در فروش شما فقط محصولات دیگران را تبلیغ می‌کنید و از هر فروش پورسانت دریافت می‌کنید، دیگر نگران تامین محصول، قرار دادن محصول در فروشگاه، ارسال محصول و پشتیبانی پس از فروش نیستید، این بزرگترین مزیت همکاری در فروش است.

کافیست یک سایت، یک صفحه اینستاگرام، یک کانال تلگرام یا هر رسانه دیگری ایجاد کنید، افرادی را به رسانه خود جذب کنید و محصولات مورد نظر را تبلیغ کنید تا در این میان برخی محصول را خریداری کنند و پورسانت به شما تعلق بگیرد.

در حال حاضر سایت‌های خیلی زیادی با دیجی کالا همکاری در فروش می‌کنند و  درآمدهای آنها بین ۵ الی ۵۰ میلیون تومان است، در واقع حداقل درآمد شما از این سیستم می‌تواند ۵میلیون تومان در ماه باشد اما اگر کمی بهتر عمل کنید ۱۰ میلیون در ماه و بیشتر از آن کاملا قابل دستیابی است.

 

۲- کسب درامد از سایت یوتوب

یوتوب که البته به اشتباه یوتیوب تلفظ می‌شود، یک سایت جهانی اشتراک ویدیو است که متعلق به گوگل می‌باشد و بعد از گوگل دومین سایت پربازدید جهان است، در واقع سایت آپارات یک نسخه ایرانی شده از سایت یوتوب است.

خب شیوه کسب درآمد از سایت یوتوب چگونه است؟

شما باید محتوای ویدیویی غیر کپی تهیه کنید و در این سایت منتشر کنید، در میان ویدیوهای شما تبلیغاتی نمایش داده می شود که برای یوتوب درآمدزایی می‌کند، یوتوب برای شما به عنوان تهیه کننده این ویدیو، سهمی در نظر می‌گیرد و به این ترتیب هرچه ویدیوی شما دیده می‌شود، برای شما درآمد دلاری ایجاد می‌کند.

البته دقت داشته باشید که اصلا به این شکل نیست که شما با گذاشتن اولین ویدیو به درآمد برسید، دقیقا مانند سئوی سایت است که باید کمی صبور باشد و به طور منظم محتوا تولید کنید.

اگر به خوبی در یوتوب فعالیت کنید، حداقل درآمد شما می‌تواند چیزی حدود ۵۰۰ دلار باشد، که این عدد یک درآمد خیلی کم برای یک یوتوبر محسوب می‌شود، اما تعداد افرادی که درآمدهای بالای ۱۰۰۰ دلار و بعضا بالای ۵۰۰۰ هزار دلار دارند کم نیست.

در مورد کسب درآمد از یوتوب باید دقت داشته باشید که موضوع شما طرفدار داشته باشید، هرچند که در یک سال اخیر ایرانیان خیلی زیادی به یوتوب پیوسته اند و تعداد ایرانی های فعال در یوتوب رو به افزایش است، اما همچنان در همه موضوعات نمی توان بازدید زیادی دریافت کرد.

اگر به دنبال کسب درآمد از یوتوب هستید، من سایت ارزیشو را به شما توصیه می‌کنم.

 

۳- کسب درآمد از سایت پونیشا

یکی از بهترین سایت های کسب درآمد اینترنتی پونیشاست، اگر در زمینه‌ای مهارتی دارید، سایت پونیشا می‌تواند محل مناسبی برای کسب درآمد اینترنتی باشد، در این سایت کارفرمایان مختلف در زمینه‌های مختلف حضور دارند و پروژه‌هایی را با مبلغ مشخصی ایجاد می‌کنند.

افرادی دیگری هم به عنوان پیمانکار یا متخصص در این سایت عضو هستند و برای پروژه‌هایی که در حیطه مهارتی آنها هستند پیشنهاد ارسال می‌کنند و در نهایت کارفرما با مقایسه افراد و قیمت‌ها یکی را برای انجام پروژه انتخاب می‌کند.

در زمینه‌های مختلفی مانند طراحی لوگو و کارهای گرافیکی، برنامه نویسی، تولید محتوا متنی و ویدیویی، ترجمه، ساخت وبسایت و…. در این سایت پروژه ایجاد می‌شود و متخصصین این حوزه‌ها در حال کسب درآمد از این سایت هستند.

 

 

۴- کسب درآمد از سایت انجام میدم

سایت انجام میدم چیزی شبیه سایت پونیشا می‌باشد، در واقع در این سایت هم افرادی درخواست انجام کاری را دارند و متخصصین هم برای انجام آن کار اعلام آمادگی می‌کنند، اما ساز و کار سایت انجام میدم کمی متفاوت از سایت پونیشا می‌باشد.

در سایت پونیشا ابتدا کارفرما پروژه‌ای را تعریف می‌کند و متخصصین برای انجام آن پیشنهاد ارسال می‌کنند، اما در سایت انجام میدم عمدتا این متخصصین هستند که یک “کاره” ایجاد می‌کنند و در آن توضیح می‌دهند که چه کاری می‌توانند انجام دهند و حالا کارفرماها یک شخص و خدماتش را انتخاب می‌کنند.

هرچند که در انجام میدم همانند سایت پونیشا بعضا کارفرماها کاری ر اکه مایل هستند شخصی برایشان انجام دهد را به صورت پروژه ایجاد می‌کنند، اما ساز و کار اصلی سایت به این شکل است که متخصصین خودشان و خدماتشان را به همراه قیمت معرفی می‌کنند.

 

 

۵- کسب درآمد از سایت ژاکت

سایت ژاکت بیشتر از ۵ سال است که فعالیت دارد و زمینه فعالیت آن وردپرس است، در واقع توسعه دهندگان قالب‌ها و افزونه‌های وردپرسی در این سایت محصولاتشان را به فروش می‌گذارند و از طرف دیگر آنهایی که به دنبال قالب و افزونه هستند از این سایت خریداری می‌کنند.

در واقع ژاکت یک مارکت ایرانی محصولات وردپرسی است، از یک سو آنهایی که سایت وردپرسی دارند، امکانات مختلف مانند قالب‌ها و افزونه‌های مورد نیازشان را از این سایت خریداری می‌کنند و از طرف دیگر آنهایی که توانایی ساخت قالب و افزونه‌های وردپرسی را دارند، محصولشان را در این سایت به فروش می‌رسانند.

اگر شما جزو گروه اول هستید، یعنی برنامه نویسی می‌دانید یا توانایی ساخت قالب و افزونه را دارید، می‌توانید به عنوان توسعه دهنده در این سایت عضو شوید و با فروش محصولاتتان درآمد داشته باشید، در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که قیمت این قالب فروشگاهی ۳۴۹ هزار تومان است و نزدیک به ۳۰۰۰ فروش داشته است.

 

۶- کسب درآمد از سایت بوتیک

سایت بوتیک یک جستجوگر لباس می‌باشد، در واقع در این سایت دو گروه از افراد حضور دارند، گروه اول افرادی هستند که دنبال خرید لباس هستند و گروه دوم فروشندگان لباس هستند.

خیلی از بوتیک داران و فروشندگان لباس وقت لازم برای راه اندازی و رشد فروشگاه اینترنتی را ندارند، بوتیک از این فرصت استفاده کرده است و یک بستر فروش را برای این گروه از فراد فراهم کرده است، بیش از ۹هزار فروشنده پوشاک در سایت بوتیک در حال فروش هستند، اگر شما هم فروشنده لباس هستید می‌توانید عضو بوتیک شوید.


تاريخ : شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت: 17:7 ا نویسنده : محمد نریمانی ا



بررسی اجمالی
بیماری عروق کرونر هنگامی ایجاد می شود که رگهای خونی اصلی که قلب شما را تأمین می کنند آسیب دیده یا بیمار شوند. رسوبات حاوی کلسترول (پلاک) در عروق کرونر و التهاب معمولاً مسئول بیماری عروق کرونر هستند.

اگر نیاز به دکتر آنلاین دارید با دکتر یاب همراه باشید.

عروق کرونر خون ، اکسیژن و مواد مغذی قلب شما را تأمین می کنند. تجمع پلاک می تواند این عروق را باریک کرده و باعث کاهش جریان خون در قلب شما شود. در نهایت ، کاهش جریان خون ممکن است باعث درد قفسه سینه (آنژین) ، تنگی نفس یا سایر علائم و نشانه های بیماری عروق کرونر شود. انسداد کامل می تواند باعث حمله قلبی شود.

از آنجا که بیماری عروق کرونر اغلب طی دهه ها ایجاد می شود ، ممکن است مشکلی را مشاهده نکنید تا زمانی که دچار انسداد قابل توجه یا حمله قلبی شوید. اما می توانید برای جلوگیری و درمان بیماری عروق کرونر گام بردارید. سبک زندگی سالم می تواند تأثیر زیادی بگذارد.

علائم
اگر عروق کرونر شما باریک شود ، آنها نمی توانند خون غنی از اکسیژن را به اندازه کافی به قلب شما تحویل دهند - به ویژه هنگامی که ضربان شدید مانند زمان ورزش دارد. در ابتدا ، کاهش جریان خون ممکن است هیچ علائمی ایجاد نکند. با ادامه تجمع پلاک در عروق کرونر ، ممکن است به علائم و نشانه های بیماری عروق کرونر زیر مبتلا شوید:

درد قفسه سینه (آنژین). ممکن است در قفسه سینه خود احساس فشار یا گرفتگی کنید ، مثل اینکه کسی روی سینه شما ایستاده باشد. این درد که آنژین نامیده می شود ، معمولاً در قسمت میانی یا چپ سینه اتفاق می افتد. آنژین به طور کلی توسط استرس جسمی یا عاطفی ایجاد می شود. درد معمولاً در عرض چند دقیقه پس از قطع فعالیت استرس زا از بین می رود. در بعضی از افراد ، به ویژه خانم ها ، درد ممکن است مختصر یا تیز باشد و در گردن ، بازو یا پشت احساس شود.
تنگی نفس. اگر قلب شما نتواند خون کافی برای تأمین نیازهای بدن شما پمپ کند ، ممکن است با فعالیت تنگی نفس یا خستگی مفرط ایجاد کنید.
حمله قلبی. شریان کرونر کاملاً مسدود شده باعث حمله قلبی می شود. علائم و نشانه های کلاسیک حمله قلبی شامل فشار در قفسه سینه و درد در شانه یا بازو ، گاهی اوقات با تنگی نفس و تعریق است.

علائم و نشانه های حمله قلبی ، مانند درد گردن یا فک ، در زنان تا حدودی بیشتر از مردان است. و ممکن است علائم دیگری مانند تنگی نفس ، خستگی و حالت تهوع داشته باشند.

گاهی اوقات حمله قلبی بدون هیچ گونه علائم و نشانه های آشکاری رخ می دهد.

چه موقع به پزشک مراجعه کنیم
اگر فکر می کنید دچار حمله قلبی شده اید ، بلافاصله با شماره 911 یا شماره اورژانس محلی خود تماس بگیرید. اگر به خدمات فوریت های پزشکی دسترسی ندارید ، کسی شما را به نزدیکترین بیمارستان منتقل کند. خود را فقط به عنوان آخرین گزینه رانندگی کنید.

اگر فاکتورهای خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر دارید - مانند فشار خون بالا ، کلسترول بالا ، مصرف دخانیات ، دیابت ، چاقی ، سابقه خانوادگی شدید بیماری قلبی - با پزشک خود صحبت کنید. پزشک ممکن است بخواهد شما را از نظر بیماری عروق کرونر آزمایش کند ، خصوصاً اگر علائم یا نشانه های تنگی عروق را دارید.


تاريخ : شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت: 15:52 ا نویسنده : محمد نریمانی ا


ارسال بسته در زمانه مدرن به چه صورت است؟

امروزه ارسال بسته ها از راه‌های مختلفی انجام می‌شود. یکی از این راه‌ها استفاده از پست است که سابقه‌ی زیادی هم در ایران دارد و سال‌ها از ورود آن به کشور می‌گذرد. این روش نسبتا سنتی است و معمولا تنها در موارد خاصی از آن استفاده می‌شود. مردم به سرعت بیشتری در ارسال بسته ها نیاز دارند و همین موضوع باعث شده تا به استفاده از پیک‌ها روی بیاورند. استفاده از پیک موتوری و پیک دوچرخه‌ای برای حمل بسته‌های کوچک کار رایجی است. در حالی که برای حمل بسته‌های بزرگ‌تر لازم است از وانت، کامیون یا تریلی استفاده شود. در بسته‌های بزرگ‌تر که نیازمند جابجایی بین کشورها یا قاره‌ها هستند، از قطار، کشتی و هواپیما استفاده می‌شود. دنیای امروز بیش از هر زمان دیگری به هم وصل شده است و همه می‌توانند مرسوله‌هایشان را با استفاده از پیک‌ها به مقصد دلخواه‌شان برسانند. علاوه بر آن روز به روز تکنولوژی‌های لجستیکی در حال پیشرفت هستند؛

ارسال بسته مدرن

ارسال بسته مدرن

پهپادها، دوچرخه‌های برقی، سیستم‌های قیمت‌گذاری، تکنولوژی‌های انبار، ربات‌ها و … همه و همه از تکنولوژی‌های رایج در صنعت لجستیک هستند. امروزه استفاده از اپلیکیشن‌هایی که روی گوشی موبایل نصب می‌شوند، کاری کرده تا مردم طعم راحتی و سرعت در ارسال کالا را بچشند و دیگر نتوانند جایگزینی برای آن متصور باشند. اینجاست که علاوه بر افراد، شرکت‌های کوچک و بزرگ هم برای ارسال بسته هایشان دست به دامن این سرویس‌ها می‌شوند. حال آن که شرکت‌های پیک موتوری اساسا برای سرویس دادن به افراد ایجاد شده بودند و اغلب به مشتریان سازمانی توجهی نشان نمی‌دادند. بیایید کمی بیشتر در موضوع پیک موتوری دقیق‌ شویم.

استخدام پیک موتوری چطور انجام می‌شود؟

بسیاری از شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی سرویس پیک موتوری با استفاده از روش‌های خیابانی اقدام به جذب پیک می‌کنند. این کار مزایا و معایبی دارد که می‌توان درباره‌ی هر یک از آن‌ها نظراتی داشت. گسترش سریع ناوگان پیک موتوری، در اختیار داشتن تعداد زیادی پیک و حضور در بخش‌های زیادی از شهر از جمله مهم‌ترین مزیت‌های جذب پیک با این روش است. اگر یک شرکت پیک موتوری راه بیندازید، با استفاده از این روش می‌توانید به سرعت رشد کنید و بزرگ شوید. اما در صورتی که برای آموزش پیک‌ها و نظارت بر عملکرد آن‌ها وقت نگذارید، ممکن است با نارضایتی مشتریان و افت محبوبیت برند در میان مردم مواجه شوید. تی ‌نکست به‌عنوان ارائه‌دهنده سرویس‌های ارسال بسته در تهران سعی می‌کند در این زمینه هوشمندانه عمل کند و تنها از پیک‌هایی بهره ببرد که آموزش‌های لازم را دیده باشند. با این کار می‌توان از برخورد مناسب پیک موتوری با مشتری اطمینان خاطر داشت و دغدغه‌های این‌چنینی را از روند کار حذف کرد.

فعالیت در شغل پیک موتوری چه مزایایی دارد؟

اولین مزیتی که با کار به عنوان پیک موتوری به دست می‌آید، شروع به کار کردن است. وارد شدن به بازار کار برای جوانی که تجربه‌ی کار عملی ندارد، کمی دشوار است و به همین دلیل جوانان می‌توانند در ابتدای راه، پیک شدن را به عنوان یک کار پاره‌وقت یا تمام وقت انتخاب کنند. پیک موتورسوار شغلی است که خیلی‌ها به عنوان کار دائمی روی آن حساب می‌کنند و تمام مخارج زندگی‌شان را از همین راه تامین می‌کنند. یکی از خوبی‌های کار به عنوان پیک موتوری این است که می‌توانید درآمد روزانه‌تان را در همان روز دریافت کنید. برخلاف شغل‌های اداری که پرداخت حقوق در آن‌ها به صورت ماهانه است، کار به عنوان پیک موتوری دارای مزیت دریافت روزانه حقوق است و کسی که به عنوان پیک مشغول به کار می‌شود، می‌تواند روی دریافت حق‌الزحمه خود در پایان آن روز حساب کند.

 

 


تاريخ : شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت: 15:17 ا نویسنده : محمد نریمانی ا


در فصل گرما و حتی در فصل پائیز و زمستان، حشرات برای خواب کودکان دلبند شما مزاحمت به وجود می‌آورند و حتی پوست حساس آنها را با گزیدگی آسیب می‌زنند. پشه بند موزیکال اسپرینگ مدل کمپ صورتی وسیله‌ای مناسب برای جلوگیری از این اتفاقات ناگوار است . پشه بند موزیکال اسپرینگ با میله‌های انعطاف پذیر ساخته شده است , که همین امر سبب باز و بسته شدن آسان آن میگردد. برای باز کردن آن کافیست آنرا از کیف مخصوص که به همراه محصول ارائه میگردد خارج کرده و پس از آزاد سازی بندها از میله ها به شکلی که در تصاویر مشخص است آنرا باز کرده و کودک را داخل آن قرار دهید.یکی از ویژگی های منحصر به فرد این پشه بند موزیکال بودن آن است که خوابی همراه با آرامش را برای کودک فراهم میکند.این پشه بند متحرک قابل جاگذاری روی تخت پارک و یا روی زمین و روی تشک کودکان است. و استفاده از آن در هر کجا ممکن است برای مثال در خانه، طبیعت ، اتومبیل و… . ویژگی منحصر به فرد آن استفاده آسان می باشد.امکان استفاده از پشه بند اسپرینگ، از بدو تولد تا سن دو سالگی میباشد . هنگامی که کودکتان خوابید شما میتونید برای جلوگیری از خطرات احتمالی به راحتی کودک خود را داخل پشه بند قرار دهید تا خوابی آسوده داشته باشد و شما نیز بدون هیچ نگرانی به کارهای خود رسیدگی کنیدجنس پشه بند از جنس پارچه و حریر و جنس میله های ایستای آن از پلاستیک مرغوب و فنر با کیفیت بوده و امکان شستشوی کامل را دارا می باشد.

تب سنج دیجیتال ترمومتر DR KEYSON رنگ آبی

نوزاد به دلایل مختلفی دمای بدنش قابل تغییر خواهد بود، سرماخوردگی، واکسیناسیون و… از جمله عوامل بروز تب کودک هستند و مبرهن است که سنجش توسط دست مادر یا پدر در این مواقع کافی نیست زیرا که بدن والدین هم می تواند تحت عوامل گوناگون دمای واقعی را نداشته و بالا یا پایین تر از معمول باشد ،به همین علت استفاده از تب سنج دیجیتال ترمومتر DR KEYSON رنگ آبی که یک محصول کارآمد و مطمئن هست را پیشنهاد می دهیم. داشتن یک تب سنج دیجیتال ترمومتر از این نظر در منزل مهم می باشد که تب عامل هشدار دهنده بدن انسان می باشد و سریع دریافتن درجه حرارت بدن کودک و اطلاع سریع به پزشک می تواند در خیلی از مواقع منجی حال کودک گردد.

 

پک بهداشتی نوزاد سامر Summer سفید صورتی
از آنجایی که کودکان از بدو تولد نیاز به رسیدگی بهداشتی لازم را دارند ، نیازمند ابزار و وسایلی هستند ، که والدین بتوانند راحت به مسائل بهداشتی کودکانشان رسیدگی کنند . که این امر نیازمند وسایل و ابزاری می باشد . مثلاً وقتی می خواهند ناخن های نوزاد را کوتاه کنند ، و یا موهای او شانه کنند و یا دارو های نوزاد را یا اندازه دقیقی بدهند ، که اینگونه رسیدگی ها نیازمند ابزاری می باشد ، فروشگاه اینترنتی نی نی بازار جهت رفاه حال شما محترم در کنار سایر اقلام بهداشتی و حمام کودک ، پک بهداشتی نوزاد سامر ( Summer ) سفید صورتی را معرفی می نماید .

برای دیدن ادامه خرید لوازم ایمنی کودک به لینک قبلی سر بزنید .


تاريخ : جمعه 20 فروردين 1400 ساعت: 17:27 ا نویسنده : محمد نریمانی ا


 

اجاره کلایمر - خرید خانه خوب است یا اجاره خانه

تهران کلایمر یک شرکت فوق العاده در زمینه خرید کلایمر در تهران می باشد.

 

  • اجاره می تواند به همان اندازه گران باشد
  • خرید فرصت های سرمایه گذاری و درآمد را فراهم می کند
  • اجاره اجازه انعطاف پذیری بیشتر و مسئولیت پذیری کمتری را می دهد
  • انتخاب اجاره یا خرید یک خانه تصمیمی است که شما را ملزم به در نظر گرفتن جوانب مثبت و منفی اجاره در مقابل خرید می کند. خرید و اجاره هر دو بر درآمد ، شیوه زندگی و اهداف بلند مدت تأثیر می گذارد.

همانطور که بین اجاره در مقابل خرید انتخاب می کنید ، اجازه ندهید که برداشت های اشتباه شما را از بین ببرد.

بسیاری از مردم احساس می کنند که اجاره دادن پول به دور است.

ما به طور ناخودآگاه صاحبان خانه را مسئول تر می دانیم و بسیاری از افراد خانه خریداری می کنند زیرا احساس می کنند این کاری است که "باید" انجام دهند.

با همین اشاره ، بسیاری از افراد سالها اجاره می دهند ، حتی وقتی خرید خانه تصمیم مالی بهتر خواهد بود ، زیرا فکر می کنند خرید برای کسانی که کاملاً از نظر مالی تأمین می شوند ، محفوظ است. 

هیچ یک از این فرضیات صددرصد دقیق نیست ، بنابراین در عوض ، برای تصمیم گیری ، جوانب مثبت و منفی اجاره در مقابل خرید را وزن کنید.

اجاره خانه:

اجاره لازم نیست فقط یک قدم به سمت مالکیت خانه باشد. همچنین می تواند یک تصمیم مسکن هوشمندانه برای افراد در همه اقشار زندگی باشد. 

مزایای اجاره خانه:

اجاره مزایای زیادی دارد ، مهمتر از همه: شما احتمالاً هزینه های مسکن خود را دقیقاً هر ماه می دانید ، بسته به خدمات آن ، اگر هزینه آن را بپردازید ، هزینه یا مسکن بدهید.

دیگر نیازی به پرداخت شگفتی های بزرگ در خانه مانند سقف جدید یا شستشوی شسته شده نخواهید داشت.

و دیگر نیازی به نگرانی در مورد هر یک از مالیات ملک یا پرداخت وام ندارید.

 شما همچنین از انعطاف پذیری مکان لذت می برید ، که باعث می شود کرایه اجاره ایده آل برای کسانی که هنوز در یک منطقه مستقر نشده اند ایده آل باشد.

اجاره دهنده هایی که نیاز به مهاجرت برای یک کار جدید دارند یا به سادگی می خواهند زندگی در یک منطقه دیگر را امتحان کنند.

 دیگر نیازی به نگرانی در مورد کار با خانه های خود نخواهند داشت.

همچنین امکان زندگی در مناطقی وجود دارد که نتوانستید هزینه خرید آن را بپردازید.

 قبل از اینکه بعداً مقرون به صرفه شوید. در پایان ، یکی از بزرگترین مزایا این است که شما می توانید برای تعمیر سینک شکسته و یا پرداختن به مشکلات گران قیمت بنیاد ، به صاحبخانه اعتماد کنید.

در حالی که ممکن است تعمیرات به سرعت انجام نپذیرد یا مطابق با استانداردهای شما باشد ، حرفی برای گفتن برای انتقال مسئولیت به شخص دیگری وجود دارد.

معایب اجاره خانه:

در حالی که اجاره ممکن است از ماه به ماه در طول سال پایدار بماند ، برخی از صاحبخانه ها سالانه اجاره را افزایش می دهند .

که می تواند آپارتمان فعلی شما را از محدوده قیمت شما خارج کند. برخی از شهرها و ایالت ها برای مقابله با این امر کنترل اجاره را معرفی کرده اند.

همچنین وقتی مستاجر هستید ، انعطاف زیادی با نقاشی و ساختن به روز و ارتقاء ندارید. در بیشتر موارد ، شما باید برای انجام این کار از صاحبخانه خود که ممکن است اجازه دهد ، ابراز کنید ، اما درخواست کنید که هنگام ترک ، کارها را به حالت عادی برگردانید (مثلاً دیوارها را مجدداً مجدداً بسازید).

 

خرید خانه:

خرید به معنای کمی آزادی بیشتر است ، اما با یک سرمایه گذاری بزرگ مالی همراه است. در اینجا جوانب مثبت و منفی لازم است قبل از خرید خانه به آنها فکر کنید.

مزایای اجاره خانه:

فواید طولانی مدت داشتن یک خانه از جمله امنیت طولانی مدت ، حقوق صاحبان سهام وجود دارد و در صورت افزایش ارزش خانه ، پتانسیل افزایش رشد شخصی خواهد بود.

ارزش یک خانه می تواند بیش از زمان  ، بنابراین همچنین می توانید هر زمان که آماده حرکت به سمت چیز جدید هستید ، سود حاصل از فروش را داشته باشید.

در هنگام تملک خانه خود ، نیازی به سؤال از صاحبخانه در مورد نقاشی دیوارها یا نوسازی آشپزخانه نیست.

شما می توانید خانه خود را به هر روشی که دوست دارید به روز کنید و تغییر دهید ، تمام آنچه که باید نگران آن باشید بودجه است.

و در بعضی موارد مجوز. سرانجام ، تملک خانه خود این امکان را برای اجاره دادن املاک به شما می دهد تا درآمد خارج از چک را دریافت کنید.

می توانید یک اتاق اضافی ، یک زیرزمین تمام شده اجاره کنید یا از آنجا بیرون بروید و کل خانه را اجاره کنید.

معایب خرید خانه

در پایان روز ، ملکی که در اختیار شماست برای مدت طولانی سرمایه گذاری است. دارایی یک دارایی نقدی نیست ، به این معنی که فقط به دلیل اینکه خانه شما 500000 دلار ارزش دارد ، به این معنی نیست که 500،000 دلار در بانک انتظار دارید.

برای فروش یک خانه می تواند مدت زمان زیادی طول بکشد ، به خصوص اگر بازار به سرعت تغییر کند.

بنابراین ، خرید خانه اگر می خواهید سریع درآمد کسب کنید ، اغلب یک انتخاب عاقلانه نیست. مهمتر از همه ، این امکان وجود دارد که خانه شما با گذشت زمان ارزش خود را از دست بدهد.

محله می تواند رو به زوال باشد ، یک کارفرمای بزرگ می تواند منطقه را ترک کند یا می تواند رونق ساخت و ساز باشد.

 همه اینها باعث می شود قیمت املاک و مستغلات کاهش یابد و باعث شود خانه شما برای ارزیابی کمتر از آنچه پرداخت کرده اید.

 به طور کلی ، مالکیت خانه یک تلاش گران است. شما باید مالیات و هزینه هایی را بپردازید که اجاره دهنده آن نیازی به نگرانی ندارند.


تاريخ : دو شنبه 25 اسفند 1399 ساعت: 22:25 ا نویسنده : محمد نریمانی ا


تیم تخصصی به فیکس بر آن شده است تا مشتریان خود را با شارژ افزودنی‌های لیتیوم بروماید و روش های نگهداری از آن ها اشنا کند.آرام

شارژ افزودنی‌های لیتیوم بروماید

به طور تقریبی شارژ لیتیوم بروماید ۵۵ درصد به چیلر جذبی به ازای هر یک تن تبرید ۴ لیتر و شارژ آب به ازای هر تن تبرید تقریباً ۱ لیتر است.

در حال مقدار شارژ لیتیم بروماید و آب باید مطابق با دستورالعمل کارخانه سازنده باشد.

به غیر از محلول لیتیم بروماید و آب به عنوان مواد جاذب و مبرد، برخی مواد دیگر نیز به سیستم افزوده می‌شود که نقش آن‌ها افزایش بازده سرمایشی و جلوگیری از اثرات خورنده لیتیم بروماید است.

این مواد نسبت به حجم محلول لیتیم بروماید و آب، مقدار کمتری را شامل می‌شوند و معمولاً در زمان شارژ اولیه به همراه محلول و آب به سیستم تزریق می‌شوند.

مقدار این مواد نیز باید مطابق دستورالعمل‌های کارخانجات سازنده صورت پذیرد.

بازدارنده‌ها (اینهبیتور) یا خنثی کننده‌هایی مانند لیتیم کرومات از جمله افزودنی‌هایی هستند که به مقدار کم (تقریباً به ازای هر ۴۸۰ لیتر محلول ۵۴ درصد، نیم لیتر) به سیستم تزریق می‌شود.

اسیدی شدن لیتیم بروماید جلوگیری نموده و مانع از خوردگی شود.

به طور معمول محلول لیتیم بروماید قابل شارژ حاوی مقادیر کمی بازدارنده است، وجود بازدارنده‌ای مانند لیتیم کرومات ضمن ایجاد تعادل در میزان قلیائیت سیستم، همچون روکشی محافظ که بر روی لوله‌های مسی و جدارهای فلزی کشیده شده است، عمل می‌کند.

کاهش یا افزایش PH می‌تواند اثرات ناخوشایندی و ساختار و عملکرد چیلر داشته باشد.

بنابراین در استفاده از بازدارنده‌ها نیز باید جانب احتیاط را رعایت نموده و مطابق دستورالعمل کارخانجات سازنده عمل کرد.

نوع دیگری از بازدارنده‌ها که امروزه چندان مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، نیترات لیتیم است.

اصولاً عملکرد بازدارنده‌ها می‌تواند توام با آزادسازی هیدروژن باشد که همین هیدروژن آزاد شده می‌تواند با ماده‌ای همچون نیترات لیتیم ترکیب شده و ماده‌ای چون آمونیاک را تولید کند.

اگرچه تاثیر خوردگی آمونیاک بر سطوح آهنی و فولادی اندک است، اما این تاثیرات بر فلزی همچون مس که لوله‌های چیلرهای جذبی لیتیمی از آن ساخته می‌شود، بسیار ویران‌گر است، البته آزادسازی هیدروژن به مقدار متعادل و لازم موجب کنترل خاصیت بازی محلول می‌شود، اما مقدار بیش از اندازه آن می‌تواند دردسرساز شود.

رنگ لیتیوم بروماید در حالت عادی بی رنگ میباشد. اما با افزوده شدن اینهبیتور رنگ لیتیوم بروماید تغییر میکند.

در صورت اضافه شدن کرومات رنگ لیتیوم بروماید به رنگ زرد و در صورت اضافه شدن مولیبدات رنگ لیتیوم بروماید، به رنگ سفید تغییر میکند.

الکل اکتیل (Octyl Alcobol) از جمله افزودنی‌های دیگر است که به منظور افزایش بازده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اضافه نمودن الکل اکتیل مانع از کف کردن محلول لیتیم بروماید در خلاء  می‌شود.

بنابراین با مرطوب نگه‌داشتن لایه سطحی محلول و ممانعت از کف کردن، موجب افزایش قدرت جذب می‌شود.

گاهی اوقات افزایش دمای سرد و کاهش ظرفیت سرمایی چیلر، مربوط به کاهش مقدار الکل اکتیل می‌باشد، که در این صورت می‌یابد به سیستم اضافه شود مقدار الکل اکتیل نیز به نسبت حجم محلول و مبرد کم است.

این مقدار تقریباً به ازای هر ۴۸۰ لیتر (۱۲۰ گالن)، ۲ لیتر (نیم گالن) است.

راهبری و نگهداری لیتیوم بروماید چیلرهای جذبی

راهبری و بازرسی‌های مستمر مطابق دستورالعمل‌های کارخانجات سازنده مهم‌ترین اصل در کارکرد بدون عیب و نقص چیلرهای جذبی و افزایش طول عمر مفید آن‎ها محسوب می‌شود.

یکی از مهم‌ترین عوامل از کار بازماندن و افزایش خوردگی در چیلرهای جذبی مربوط به شکستن خلاء و نشت هوا به داخل آن‌ها است وجود هوا در سیستم، فارغ از کاهش ظرفیت سرمایشی، موجب تشدید خاصیت خوردگی لیتیم بروماید می‌شود.

بنابراین کنترل مستمر میزان خلاء دستگاه و بیرون راندن هوا و گازهای غیرقابل تقطیر یکی از عوال مهم در راهبری و نگهداری چیلرهای جذبی محسوب می‌شود.

در عین حال علی‌رغم اعمال دقت در نگهداری خلاء سیستم، می‌یابد به صورت ادواری و حداقل سالی یک بار، محلول لیتیم بروماید را مورد بازبینی و آزمایش قرار گیرد.

این آزمایش ها میزان سلامت لیتیوم بروماید و میزان جذب  آن را مورد بررسی قرار میدهد.

در چیلرهای جذبی لیتیوم برومایدی هر دو سال یکبار باید لیتیوم بروماید مورد آزمایش و ارزیابی قرار گیرد.

امیدواریم از این مطلب استفاده لازم را کرده باشید.

 


تاريخ : سه شنبه 22 بهمن 1399 ساعت: 5:19 ا نویسنده : محمد نریمانی ا


با امگا باتری مطمئن هستید که شارژر و باتری اصلی و با کیفیت را تهیه می کنید. آن هم با ضمانت تعویض و بازگشت وجه!

یک سایت عالی در زمینه فروش باتری، که یکی از بهترین، و معتبرترین سایت ها در ایران می باشد.

با امگا ابزار کمی بیشتر آشنا شوید:

سایت تخصصی فروش اینترنتی امگا باتری از سال 1399 فعالیت خود را در حوزه فروش باتری و شارژر موبایل آغاز کرده و یکی از معتبرترین و پر مخاطب ترین سایت های ایرانی در این حوزه تاکنون بوده است.

 در قسمت “باتری ها” با توجه به برند موبایل می توانید اطلاعاتی نظیر ویژگی های باتری مورد نظر و دیگر اطلاعات مربوطه را بدست آورید.

همچنین با وجود بخش های پرسش و پاسخ در هر یک از بخش ها، می توانید سوالات و مشکلات خود در خصوص گوشی موبایل و یا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را مطرح و پاسخ آن را از دیگر کاربران و یا مدیران متخصص سایت دریافت نمایید.

سایت امگا ابزار یک سایت جامع و کامل می باشد که هر نوع مدل باتری برای موبایل خود نیاز دارید، میتونید به راحتی از امگا ابزار سفارش دهید.

اگر دنبال باتری میگردید و نتونستید تو هیچ سایتی، فروشگاهی پیدا نکردید، نگران نباشید، چون امگا ابزار حتما اونو داره

واقعا این سایت در زمینه خودش بی نظیره و واقعا نمیتونید سایتی رو پیدا کنید که بتونه باتری هر موبایلی رو داشته باشه.

جدا از این همه باتری ها اصل می باشد. پس در مورد خرید باتری اورجینال از این سایت شک نکنید.

آدرس شرکت امگا ابزار:

ادرس:

تهران، میدان ونک برج نگار طبقه ۷ واحد ۸

شیراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

منبع: https://omegabattery.ir/

تلفن تماس: 09179252778 ، 09129381843


تاريخ : شنبه 13 بهمن 1399 ساعت: 23:51 ا نویسنده : محمد نریمانی ا

صفحه قبل 1 ... 19 20 21 22 23 ... 28 صفحه بعد
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: